My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

nu vreau să mă despart de tine

Thursday, February 14, 2008

(...poezia nu-mi apartine...)
nu vreau să mă despart de tine / nu neapărat din iubire / ci pentru că / nu vreau să fiu singură din nou / îmi place cum mă iubeşti / cum ne plimbăm în frig noaptea / că te amuză să-ţi mănânc din farfurie / la restaurant / îmi plac atâtea lucruri cu tine / atuncifac o analiză iraţională, a / faptelor şi sentimentelor noastre / deloc pasionale, / ce mă îndeamnă să le tratez nebunesc / să fac din lipsa mea de interes / (poate doar o biată frică de a nu fi din nou rănită) / un spaţiu unde să ard / totul va fi invers / sentimentul nostru liniştit / îl voi trăi ca pe o tornadă ce spulberă / cerurile fără nori / ştiu că şi tu simţi la fel / tocmai ăsta ar putea fi / chimismul de care nu avem parte. / vreau să ne inventăm unul între noi / să ne aprindem într-o pasiune exterioară trupurilor / noastre / o pasiune ce o putem crea din vis / în suflet / nu pot să accept despărţirea noastră / e inutilă ca orice sfârşit de drum / mai bine să facem dintr-o iubire mică / una imensă în care să ne învelim / nu până la sfârşitul lumii / ci azi / poate mâine.


Te iubesc Pitik

1 comments:

Anonymous February 16, 2008 at 11:13 PM  

Dar de ce nu pana la sfarsitul lumii? Ar fi un sfarsit privit si trait in doi, infinit mai frumos decat un sfarsit de lume privit solitar si trait in sfasietoare tristete...

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.