My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Ooooof...

Friday, April 11, 2008

Closure (psychology), the state of experiencing an emotional conclusion to a difficult life event. (Wikipedia)


Nu inteleg si nu ma inteleg sau poate refuz sa cuprind cu privirea haul ce se casca in fata mea si ma fac din ce in ce mai comoda pe marginea prapastiei mintindu-ma ca in fata mea se intinde un drum lin si neted si ca inca un pas nu ma va ucide.

Te-am mai avut o data, te-am asteptat in linistea noptii in bucatarie fumand tigarile in tacerea sparta doar de piuitul inchiderii centralizate a vreunei masini incercand sa ti-o anticipez pe a ta, am adormit in bratele tale, m-am trezit tot acolo.

Te-am mirosit, te-am gustat, te-am atins, te-am privit, te-am ascultat.

Si al saselea simt sa-l fi avut, si al saptelea, tot spre tine ar fi fost indreptate.

Am denumit seara respectiva "closure" imprumutand din filmele americane un termen in care nu cred si am suspendat toata realitatea din jurul meu si al tau, am pus-o intre paranteze groase de vata, sa nu ne deranjeze, si inima mea a zambit din nou privindu-te in ochi.

Dor imi e, iar durerea tot doare. Surd, constant, se intoarce la tine orice gand de-al meu.

Izvorul de dragoste inca e tulburat de lacrimi, si uneori inunda.

"Closure" inseamna ca n-o sa te mai vad...cine o fi dat definitia asta stupida? Wikipedia?





I love you

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.