My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Some text missing

Wednesday, April 16, 2008


Buna dimineata, iubirea mea.


E 3 dimineata, m-am dus la culcare de cateva ori pana acum si tot de atatea ori m-am trezit...nu e prima data cand patul meu ma respinge si ma impinge in bucatarie unde fumez a treizecea tigara a zilei - si ea ma refuza...asa ca nu-mi mai gasesc locul pe nicaieri si telefonul se uita la mine mut si plin de reprosuri - ce cer de la el la ora asta...

Ultima oara cand mi-am vizitat perna am visat ca depun in palma ta facuta caus un sarut , iti iau palma in mainile mele si o inchid strans, sub forma de pumn...uite ai aici inima mea, ai grija de ea...

Stii Edi azi ma gandeam ca la sfarsitul vietii, daca cineva imi va trage linie si ma va intreba daca am cunoscut dragostea adevarata, o sa ii zic ca da si numele tau o sa-mi rasara pe buze pentru ca datorita tie am iubit, m-am transformat, mi-am impins limitele dincolo de ce credeam ca-mi e posibil, m-am jucat la barbut pe o aruncatura de zaruri si m-am pierdut, am inchis o usa ca apoi sa privesc prin gaura cheii la ce parasisem, am ras si am plans, am suferit dincolo de urletele durerii si am invatat atatea...

In tine m-am dizolvat si m-am recompus, langa tine am vibrat si nu mi-a mai trebuit niciodata ziua de maine desi implacabil ea a venit fara tine sau mi-a adus cadou inca o plecare de-a ta.

In viata asta am iubit datorita tie si nu o sa pot niciodata uri ce am adorat.

Daca cineva va trage linia aia la sfarsitul meu, langa linia aia va scrie numele tau si cineva, un lautar mic si negru, o sa-mi cante in ultimele clipe iubirea mea pentru tine sub forma de balada cu iz ieftin si eu o sa fiu impacata stiind ca mai mult de atat nu poti cere de la viata si de la un suflet, stiind ca a existat un moment cand ti-am dat tot, cand munceam, ma straduiam sa sap in mine dupa tot ce e mai bun numai pentru tine.

Plang, e a miliarda lacrima ce se varsa pentru tine si n-am ce sarbatori, in curand se va implini un an de cand te-am cunoscut si anul ala va inchide un cerc, e ultimul deadline, ultima closure, toti termenii astia furati din alte culturi imi sunt asa straini si totusi unul trebuie sa se potriveasca...visez ca te mai vad o data pe plaja in nisip asa cum imi canta Ioannidis, ca ne alinta soarele si ne biciuieste obrajii briza marii ca pe langa noi trec oameni in vacanta fara griji, ca vara promite sa apara si apa promite sa fie calda si terasele promit sa fie pline cum se intampla anul trecut in mai...si sa-mi fii in fata zambind asa cum esti, sa-mi fie ochii inlacrimati asa cum sunt si sa te tin in brate o clipa, strans cat pentru eternitatea care ma asteapta fara tine, sa-mi omor copiii imaginari facuti cu tine, sa gonesc invitatii de la nunta noastra, sa daram casa pe care ai fi construit-o pentru noi si sa dispar odata pentru totdeauna, asa cum am crezut si pana acum ca am facut numai ca sa ma intorc din nou inlantuita ...

Sa plec stiind ca daca nu plec acum nu va urma decat ce e mai rau.
Sa plec si desi sa nu stiu nimic de tine, sa nu-ti doresc decat ce e mai bun.
Sa plec stiind ca ma voi mai intalni cu tine doar in vis, si ca trebuie sa ma multumesc cu atat, si sa fiu libera sa-mi tatuez numele tau pe mana, singurul loc in care l-as mai vedea.
Sa plec si sa stiu ca dorul pentru tine cantareste mai mult decat caramizile de la casa noastra.
Sa plec si sa las in urma singura iubire care ma va insoti toata viata.

Te iubesc Pitik

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.