My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Am gasit gospodarul. Acum ce fac?

Wednesday, February 04, 2009


Va rog, sa-mi explice si mie cineva afisul asta. Vreau si eu sa stiu daca omul doar se lauda sau daca s-a infiintat o noua institutie gen "Avocatul Poporului", una numita "Gospodarul scarii". Nu de alta, dar aseara am scuturat presul din fata usii, am maturat pe palier in dreptul apartamentului si acu as vrea sa candidez si eu.

Daca totusi nu exista nici o modificare in ierarhia scarii de bloc, as vrea sa imi deschideti si mie cutiuta aia numita avizier si sa postez si eu niste afise: "Pescar amator, vecinul de la 2"; "Taximetrist pe tura de noapte, Gore de la et.9" si "Gateste excelent, doamna de la 2 camere vizavi de lift, etajul 8". Sa dam si sa oferim si noi caracterizari si feedback prin bloc, sa ne cunoastem mai bine si sa ne avem ca fratii. Locatarii de la scara 2 sa se abtina please, e o procedura interna - no outsiders!...

1 comments:

Anonymous February 7, 2009 at 3:24 PM  

Banuiesc ca stii sa conduci, asa c-ai putea fi nu gospodina, ci soferita. :)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.