My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Dilema

Sunday, February 01, 2009

Dimineata intarziata de duminica - adica amiaza altora - ma aduce din nou in spatiul meu de joaca HTML.

Cred ca ma imbolnavesc. Nu, nu e doar o replica spusa la nervi. Chiar simt febra cum incepe sa imi dea tarcoale, a sasea oara in iarna asta. Sa mor, nu stiu cu ce gresesc de ma tradeaza imunitatea asa, la cel mai mic semn de pericol. De fiecare data cand bolesc si ma trezesc pe post de sobita in casa, cu diversi prieteni aducandu-mi sacose de medicamente, imi promit ca va fi ultima data si ca de acum ma infofolesc corespunzator cand ies din casa, am grija la curent, frig, umezeala etc. Si cateva saptamani mai tarziu iar ascult mucita aceleasi sfaturi varsandu-se din telefon (via d-na mama): lamaie, miere, ceaiuri fierbinti, supe si mai fierbinti, bai oparite, plapumi groase. De ce cand esti bolnav trebuie sa cresti temperatura tuturor ingredientelor din viata ta pana dincolo de nivelul tolerantei uman acceptate?? Sa opresc si ventilatorul de la laptop, sa friga si el cand scriu? Va contribui asta la grabirea vindecarii??

Deocamdata stau cuminte in casa si imi pandesc propria boala. Vine, nu vine...cat o sa stea de data asta...o sa fie ceva frivol sau serios? Maine o sa ma pot duce la serviciu?...

Of, vreau sa ma mut intr-o tara cu clima exotica. Si fara gripe. Imediat cum imi trece boala o sa imi explorez optiunile. Pana atunci stau cuminte ca nu vreau sa le duc virusi:)

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.