My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Pe fast forward

Wednesday, February 11, 2009

  • vecinii de deasupra renoveaza (iar!!!!!!);
  • stau la serviciu 12-14 ore pe zi;
  • o prietena draga din copilarie se casatoreste de Valentine's Day;
  • voi fi acolo :);
  • soarele m-a pacalit, a iesit un pic din nori si acu s-a ascuns la loc;
  • doza de tigari zilnice a crescut alarmant;
  • tatal nepotelului meu s-a recasatorit;
  • cu altcineva decat mama nepotelului meu;
  • n-am fost acolo si nu ma bucur pentru ei;
  • nu ma mai uit la stiri ca ma enervez pe tara asta si oamenii ei;
  • marea societate de asigurari Astra nu mi-a platit o reparatie la service care era inclusa in Casco achitat de manutza mea la ei;
  • jumatatea mea cu inima inghetata pleaca saptamana viitoare intr-o vacanta in Austria;
  • din motivul enuntat la pct.2, nu o sa-l insotesc;
  • vreau sa vina primavara.

2 comments:

Anonymous February 12, 2009 at 3:27 PM  

te-am descoperit azi si...m-am redescoperit pe mine, cea care eram acum cativa ani...:); si am zambit pentru ca fericirea vine si cu inimi dezghetate, iti doresc din tot sufletul sa o gasesti!

Anonymous February 13, 2009 at 7:01 AM  

multumesc...stiu ca ma pandeste, inevitabil, aceeasi concluzie...sper sa zambesc ca si tine la vremea respectiva :)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.