My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Cu numele pe fund

Tuesday, March 24, 2009

MoFo, mai exista si exemplare feminine de cocalar care isi tatueaza numele pe fund... pe fundul masinii.



Ca o completare, domnisoara Izaura, tronand azi in trafic in fata mea pe o strada care nu permite depasiri legale, conducea tot ca un fund.
Tot ca o completare: nu ma obosesc sa cenzurez numarul masinii, in semn de multumire pentru senzatiile tari pe care mi le-a oferit.
Si ultima completare: draga Izaura, iti ofer o lectura mai mult decat necesara aici.

9 comments:

Anonymous March 25, 2009 at 2:22 AM  

O fi sclava... eliberată. Deşi nu prea pare.

Anonymous March 25, 2009 at 3:02 PM  

cocluzia: in curand cocalarii vor inventa masina cu par pe burta!

Anonymous March 25, 2009 at 11:12 PM  

asa si ce te iei fa de masina mea?toata viatza tot in urma mea o sa fii!las ca dau io de tine si ti scot toate figurile din cap nesimtita draq

Anonymous March 25, 2009 at 11:26 PM  

Don'soara Izaura, watch the language! Din cate am inteles eu, the Urban Princess nu s-a luat de masina ta, ci de faptul ca ti-ai batut joc de ea notandu-ti numele pe fundul ei. Poate ar trebui sa reconsider the choice. E un sfat bun, avand in vedere ca doar tu si tiristii faceti asa ceva (ca si limbajul de mahala pe care il folsesti)- sau ti-ai pus numele sa fii sigura ca iti recunosti masina...d'ooohhh

Anonymous March 25, 2009 at 11:33 PM  

Si BTW, ultimul anonymous was me : Leeloo (hmm, eu nu prea obisnuiesc sa-mi scriu numele peste tot) dar vad ca tu ti-l pui doar pe masini - ca in rest tot anonima esti -- marchezi ANUMITE masini sau doar cele....

Anonymous March 25, 2009 at 11:38 PM  

Nu e frumos sa te semnezi, atunci cand te cheama Izaura? E un nume atat de melodios, de blajin si de elegant, incat nu vad de ce ti l-ai asuma, anonimo.

Anonymous March 25, 2009 at 11:39 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous March 25, 2009 at 11:39 PM  

Ma gandesc sa incep un serial despre [sclava] Izaura...

Anonymous March 26, 2009 at 4:36 AM  

Ar fi un succes.

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.