My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Si totusi...

Tuesday, March 17, 2009

...noaptea cand sunt doar eu cu mine, ar trebui sa fii si tu aici. Iubind, te caut zadarnic, reveria incepe dinainte sa adorm iar somnul imi e anticiparea viselor in care te revad, libertatea de a-ti fi aproape.
Timpul in care nu suntem impreuna e forma de plastic meschin umpluta cu nisipul indeletnicirilor marunte. Plastic ce incepe sa-mi contureze intreaga fiinta, dictand dimensiunea fiecarei zile, pentru ca tu nu-mi mai esti alaturi iar eu sunt obligata sa ma joc de-a viata in lipsa ta.
Iar dimineata imi scutur perna de aroma visului in care te-am tinut in brate.

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.