My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Tata Na-NO, thanks!

Friday, March 27, 2009

Primul lucru care imi vine in minte cand ma gandesc la Nano: oare au economisit mult la retrovizoarea aia laterala lipsa? Dupa ce ma uit la drivetestul Autocar de mai jos (via HotNews) incep sa ma gandesc si la altele.





Spilcuind din comentariile soferului:

  • when you get going, it feels just like a car...super senzatie cand cumperi o masina de jucarie, un pic inspaimantator cand investesti intr-o masina.
  • the thing you have to keep telling yourself is the price, probably 4.000 quid in Britain but still amazingly cheap - aha, cam 5800$ sau 4300€,  un spectaculos compromis financiar in Romania. M-am jucat pe vreaucredit.ro si a reiesit ca as achita un Nano platind 160pe luna vreme de trei ani.
  • it has no power steering but it doesn't need it - deci nenea a grait: nu-i trebuie servodirectie (cand vrei sa intorci si vantul sufla din directia potrivita)
  • the engine is down there, underneath the back seat... OMG, aia din spate o sa aiba incalzire in scaune, lucru util in special vara, cand aerul conditionat dat la maxim s-ar putea sa ii destabilizeze termic. Oh wait...daca imi iau o masina ieftina nu am A/C.
Mie imi suna a bunavointa stoarsa la maxim din mila unei batiste indiene udata din belsug cu lacrimi de crocodil, unde conceptul value for money a fost fluturat un pic pe la nasul audientei si dupa aia plasat convenabil in background. Nu mi-as lua Tata in veci, ca n-au reusit sa ma convinga sa imi cumpar o masina noua de banii pe care i-as da pe un SH respectabil din Germania care sa stea pe autostrada cand trece TIR-ul pe langa mine. Na-no thanks!!

5 comments:

Anonymous March 27, 2009 at 1:52 PM  

trebuie sa fim mandri. romanii au inventat LASTUNUL. nu indienii...

Anonymous March 27, 2009 at 9:24 PM  

hehe, Lastunul a fost de referinta in secolul lui...

Anonymous March 27, 2009 at 10:56 PM  

esti interesata de un link exchange??

Anonymous March 27, 2009 at 10:57 PM  

te intereseaza un parteneriat?

Unknown March 29, 2009 at 2:15 PM  

E neplacut de-a dreptul sentimentul ca esti intr-o cutie de carton. Cel putin eu asa vad masinuta asta. Subscriu opiniei tale: nu cred ca se poate compara aceasta masina cu un SH din Germania. Eu nu i-as spune masina. E altceva, numai masina nu!

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.