My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

ZBB restyled?

Tuesday, March 31, 2009

Asa cum s-a mai scris deja (dar eu ma trezesc mai tarziu dimineata), aseara a fost in Club A dezbaterea despre Ziua Bloggerilor Bucuresteni 2009, moderata de Horea Badau. Organizatorii ZBB au stat fata in fata cu Piticu, Arhi, eCostin, Marie-Jeanne, Nihasa, Buddha, Inconstantin si alte nume importante din blogosfera (unde s-a scris deja despre eveniment, linkul duce direct la articol).
Pentru cine a deschis mai tarziu televizoarele, ZBB 2009 se vrea un festival "al blogurilor, nu bloggerilor!" (citat de la organizatori) cu accente de cenaclu cultural-artistic, care sa faciliteze socializarea intre bloggeri (sau intre bloguri?).
Organizatorii au inceput cu stangul promovarea evenimentului, trimitand mesaje spam pe blogurile cunoscute si pe forumuri. Totusi, lipsa de experienta in online si entuziasmul vin drept circumstante atenuante pentru asemenea gafa, iar oamenii au venit la dezbaterea de aseara tocmai ca sa ceara sprijin de la persoanele avizate sa organizeze si sa promoveze un asemenea eveniment.

Mai jos, cateva aspecte organizatorice funny (luate de aseara si de pe site-ul lor):
  • spam-ul este ilegal?? nuuu, e doar o metoda inedita de promovare.
  • niste notite de studiu sociologic, citite de unul din organizatori, atesta ca majoritatea covarsitoare a blogurilor romanesti sunt la limita legalitatii si moralitatii. si ca doar 5% din blogosfera feminina intra in categoria asta. din fericire, subiectul he vs she s-a oprit aici.
  • vor veni 80 de fotografi care vor face poze 24 ore din 24... (poate doar un eveniment de talia carnavalului de la Venetia sau Rio ar putea avea nevoie de o armata de fotografi si de blitzuri care fulgera nonstop...)
  • bloggerii trebuie sa isi ajusteze imaginea actuala de autisti lipsiti de viata personala in offline si sa socializeze la ZBB
  • concursul din cadrul festivalului: "fa-ti un blog in 30 de minute"... pe bune acum, cred ca imi ia 15 minute sa fac un blog nou si sa bag si 2-3 articole in el...
  • proiectii video cu imagini de pe blog: daca asta inseamna socializarea in offline, sa citesc bloguri de pe un perete... mai bine le citesc acasa:)
Sper ca realitatea sa difere de imaginea care s-a conturat in prezent, am incredere in interventia celor mari si cu idei din blogosfera. Om trai si om vedea si ZBB 2009 intamplandu-se...

12 comments:

bloghita March 31, 2009 at 12:42 PM  

Avem si noi un blog meet vineri aici in Brasov. Noi iesim la bere, nu iesim sa citim bloguri pe proiector.

INconstantIN March 31, 2009 at 12:59 PM  

Partea cu "80 de fotografi care vor face poze 24 ore din 24..." mi s-a părut cu adevărat genială, a fost, de fapt, ultima picătură. :D

raluxa March 31, 2009 at 1:03 PM  

@Bloghita: una e blog meet, alta e cenaclu:))

@INconstanIN: iti imaginezi ca o sa avem poze cat pentru o viata intreaga...

Corneliu March 31, 2009 at 1:14 PM  

Raluxa, cred ca era potrivit sa ne dai un link pentru a vedea de unde ai citat pe organizatorii care au spus ca ZBB va fi un "un festival al blogurilor, nu bloggerilor". Eu sustin totusi ca organizatorii au spus "bloggerilor" iar nu "blogurilor". Pentru asta vezi http://zbb-2009.ro, dar pana si titlul scris cu majuscule se refera la bloggeri, iar nu la bloguri. Ma rog, mai pe larg mi-am expus parerea in propriu-mi blog..

Sa ai o zi frumoasa ;)

Coneliu March 31, 2009 at 1:16 PM  

Uite, vezi? Au si brasovenii intalnirile lor, de ce isi plang unii de mila ca nu se face nimic in orasul lor? Luati exemplu de la brasoveni, fartatilor!

Avem asa un dar de a amesteca lucrurile, si de a face confuzia mai mare..

raluxa March 31, 2009 at 1:20 PM  

@Corneliu citatul era spilcuit din dezbaterea de aseara, la care n-am link.

artistu March 31, 2009 at 2:52 PM  

Mi-e tare teama, ca tot cu stangul vor si termina. De ce? Pentru ca prin venirea in Club A nu au vrut sa decat sa isi spele un pic imaginea. Nu cred ca vor accepta co=parteneri din blogisfera, ca doar "SUNT AUTISTI, NU ?!?"

Cristian Greger March 31, 2009 at 9:14 PM  

De intamplat se va intampla cu siguranta :) eu zic ca problema cea mai mare este ca nu au stiut sa ceara ajutorul de la bun inceput.

Cristian Greger & Nanuc March 31, 2009 at 9:17 PM  

Si sorry ca te-am uitat :P am reparat greseala !

raluxa April 1, 2009 at 12:44 AM  

@Cristian Greger nu ma suparasem pe omitere, dar locul 2 in enumerarea din articol ma onoreaza:)

ZBB spameaza in continuare>> Raluxa's blog April 2, 2009 at 12:37 AM  

[...] in viziunea lor, daca iti ceri scuze pentru "mesajul de tip spam", te consideri iertat [...]

Anonymous April 3, 2009 at 8:43 AM  

Cei de deasupra nu au inteles nimic: INconstantIN mai rade inca de partea cu fotografii (doar o metafora de altfel, insa omul intelege cum vrea), Artistu...0 si pentru blogger...scrie in continuare ca o faci bine. Da, si degeaba ! thisblogsucks.org! Am fost in sala si cu greu au fost despletite buzele "zeitatilor blogosferei". Cu microfonul la gura e mai greu iar partea cu "google it" nu exista in realitate :)) Autisti? Hmmmm...ramane de cercetat! (Oricum nu au zis-o organizatorii ci niste sociologi)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.