My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Ai fost cu mine

Saturday, April 11, 2009

O amintire din vacanta fara tine.
In drum spre Paris, cand playlistul din iPod ajunge la Sinead O'Connor - Nothing compares to you si afara incepe sa ploua obosit, gandurile mele zboara la tine fara sa ma pot opune. Imagini cu noi se suprapun, nepoftite, peste privelistea Frantei rurale ce mi se revarsa in fata ochilor.
O vreme, picaturile de ploaie de afara sunt lacrimile mele care se lipesc de partea gresita a geamului masinii.
Intr-adevar, te-am adus cu mine si aici.

1 comments:

Ionuţ April 15, 2009 at 11:49 PM  

Parisul e oraşul reveriilor subite. Experienţa personală lasă de dorit, dar cărţile şi filmele mi-au dat o nuanţă destul de clară a oraşului.
Nu-ţi acorda penitenţe. Nu îndura.. Goneşte-l din minte, dacă nu poţi din suflet.

P.S. Cel mai iubit dintre pământeni este de asemenea şi romanul meu favorit.

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.