My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

BRB

Friday, April 03, 2009

Asa cum am mai zis, plec intr-o vacanta prin Europa, destinatia finala Bruxelles.
Mie imi doresc distractie placuta, iar voua, sa ne revedem cu bine. Intre timp, simtiti-va liberi sa scotociti pe aici daca vreti sa ma cunoasteti mai bine, aici daca aveti chef de lectura sau de vreun film, prin gafe sau paradoxuri daca aveti chef sa zambiti un pic sau sa ridicati o spranceana. Imi las aici gandurile cele mai intime, fotografiile si cocktailul de opinii.

Nu uitati de blogul meu, ma intorc peste o saptamana cu povesti si fotografii. Daca s-a inventat wireless-ul pe unde trec, oi povesti si intre timp. Sa ne citim sanatosi!

3 comments:

Eduard April 4, 2009 at 11:24 AM  

Drum bun! Asteptam fotografiile.

bibi April 5, 2009 at 7:15 PM  

nu pot sa cred ca pleci in europa si nu vii la mine.....

Anonymous April 5, 2009 at 7:16 PM  

nu pot sa cred...nu vii la mine si pleci in trista Europa

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.