My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Of, tranzitie!

Tuesday, April 14, 2009

Credeam ca ma descurc la blogging. Acum mi-am dat seama ca nu stiu nimic. Nimic. Sunt o biata printesa lipsita de orice abilitati tehnice (suspin). Crescuta in colivia blogspot.com, intr-o captivitate calduta si prietenoasa. Acu incerc sa-mi iau zborul spre cuibul propriu, si descopar ca habar n-am sa impletesc doua crengute ca sa incep sa-l construiesc. 
Ma holbez la pagina aia neprietenoasa de wordpress si ma ia cu frig. Ca de, in libertate e frig si ploua dusmanos, iar eu am plecat doar cu un bagaj firav de cunostinte, neputincios in fata provocarilor.
Prevad o lunga tranzitie presarata la tot pasul cu erori, lacune, privare de somn , abuz de tigari si accese de disperare in care imi voi chinui redundant laptopul.
Ajutor, vreau sa-mi construiesc cuibul .ro!

2 comments:

Bancheru April 14, 2009 at 5:14 PM  

Ce nu stii? Da un add pe messenger (vmanuro) si te ajut eu. Ca nu-i chiar asa mare filozofie :P

Marinarul April 15, 2009 at 3:14 PM  

Asa am patit si eu, se poate invata, daca ai timp sa citesti toate tutorialele, sau un prieten sa te ajute. Mult succes!

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.